FAQ
Kan ik de gegevens per zetel zien?
Op dit moment kan je enkel in het werknemersscherm filteren op zetelniveau.
Kan ik de gegevens van vorig jaar opvragen?
Nee, het dashboard toont altijd de data van de huidige situatie (gegevens tot de vorige dag). Het is wel mogelijk de voorgeschiedenis van o.a. de medische onderzoeken, bedrijfsbezoeken en de facturatiegegevens weer te geven op de daarvoor voorziene schermen.
Ik heb gegevens aangepast in MyMensura, maar vind de veranderingen niet terug in het dashboard.
Het kan tot 24 uur duren voor de gegevens in het Performance Dashboard zijn verwerkt.
Wie heeft toegang tot het dashboard?
Enkel (hoofd)administrators kunnen het dashboard bekijken.
Hoe kan ik gegevens filteren?
Je kan op een item in een lijst klikken om alle grafieken op de pagina te filteren. Klik er nogmaals op om de filters te verwijderen.
Klik op de titel van een kolom om de tabel te sorteren.
Kan ik de gegevens exporteren?
Je kan elke grafiek en tabel exporteren naar een Excel-bestand door op de rechtermuisknop te klikken.
Kan ik de details zien?
Neen, het dashboard biedt enkel een algemeen overzicht. Details vind je makkelijk terug via MyMensura.
Hoe wordt het aantal periodieke onderzoeken bepaald?
We baseren ons op je werknemerspopulatie, de functies waarvoor een onderzoek verplicht is en de datum van het laatste periodieke onderzoek.
Waarom is het aantal Ernstige arbeidsongevallen / Psy-dossiers te laag?
Het dashboard houdt enkel rekening met de dossiers waarvan Mensura op de hoogte is. Hebt u een interne preventieadviseur, dan is de kans reëel dat we niet alle dossiers kennen.