Nieuw bij Mensura: word lid van ons digitale klantenpanel!

03-07-24

Vind jij dat alles altijd nog beter kan? Wij ook. Daarom start Mensura met een digitaal klantenpanel. We zijn benieuwd naar jouw mening over hoe preventie en welzijn best georganiseerd worden. Door lid te worden van ons Mensura-klantenpanel krijg je regelmatig digitaal de kans om enkele korte vragen te beantwoorden via het platform van onze partner BUFFL.


Zo krijgen we continu en snel inzichten in behoeften, voorkeuren, percepties en ervaringen. De bedoeling? Onze dienstverlening en producten nog meer in lijn brengen van reële noden binnen jouw organisatie. 

Win-win-winsituatie

Omdat tijd kostbaar is, houden we de vragen beperkt en to-the-point. 
Elke enquête neemt maximaal een vijftal minuten in beslag. En... je krijgt er wat voor terug.

Door deel te nemen, krijg je de kans om:  

  • invloed uit te oefenen op nieuwe of verbeterde producten en diensten;  
  • één van de 20 cadeaubonnen van Kadonation te winnen t.w.v. 25 euro; 
  • exclusieve beloningen te ontvangen (cadeaubonnen of sponsoring van goede doelen) voor enquêtes die je voltooit.  

Beloningen zal je steeds krijgen in de vorm van tokens, die je nadien kan verzilveren. Voor de eerste 2 enquêtes samen ontvang je maar liefst 600 tokens, wat ongeveer 5 euro waard is.

Jij bent aan zet

Als lid van ons klantenpanel bepaal je zelf of en wanneer je deelneemt aan onze korte bevragingen. Krijg je graag een voorsmaakje? Via de knop hieronder kun je een eerste keer deelnemen aan een enquête. Het thema is mentaal welzijn.

Neem deel aan de enquête


Smaakt het naar meer? Installeer dan zeker de handige app en maak kans om één van de 20 cadeaubonnen van Kadonation te winnen t.w.v. 25 euro. 

We kunnen niet wachten om je aan boord te verwelkomen!